2014. június 13., péntek


8.Fejezet


     Gyorsan eltelt az a két hét, amit még itthon töltöttem. Anya végre betartotta amit ígért és csak velem foglalkozott. Mentünk a plázába vásárolni, fagyizni, sétálni, de olyan is volt, hogy csak leültünk a nappaliban és alkonyatmaratont tartottunk. Most már mondhatom, nem éreztem magam egyedül. 
Aztán eljött a nap, amikor készülni kellett az utazásra. A lányoktól már tegnap este elköszöntem, mert ők ma már dolgoznak. 
Anya segített összepakolni, körülbelül annyi cuccom volt, hogy akár egy évig is maradhatnék. 
- Megvan minden kislányom?
- Örülök, hogy le tudtam zárni a bőröndöket. Persze, hogy minden megvan, talán túl sok is. 
- Nem tudunk már kivenni semmit, mindenre szükséged lesz. - kétlem, de ha anya mondja, elhiszem neki.
Kivittük az előtérbe a bőröndöket és már csengettek is. Ted lépett be az ajtón és segített kicipelni a cuccokat.
- Em  biztos, hogy az összesre szükséged van? 
- Ne kötözködj, egy lánynak ilyen sok dolog kell ahhoz, hogy jól nézzen ki. 
- Ja, persze...lányok. - nevetett.
- Ő is itt van? - kérdeztem kicsit kedvetlenül. Egyáltalán nincs  kedvem vele tölteni több mint két órát, plusz a szünetemet a múltkoriak után. 
- Ha a bátyámra gondolsz igen, a kocsiban ül.
- Szuper, indulhat Emma újabb csodás nyara.
- Nem lesz az olyan szörnyű Em, csak másfél hónap, kibírod. - nyugtatott Ted.
- Óh igen, Em mindent kibír.
Elköszöntem anyától, aztán indultunk a reptérre. A kocsiban némán ültünk, a telefon hangja azonban megzavarta ezt a csendet. Tom gyorsan kihalászta a zsebéből a készüléket és felvette. 
- Szia.. oké..mindjárt ott leszek..Helló.. Ted forduljunk vissza, van egy kis dolgom.
- Na arról szó sem lehet, fél óra múlva indul a gép, nem akarom lekésni. - vágtam közbe.
- Ted fordulj vissza most. - a mintaöcsi azonnal hallgatott a bátyjára és megfordultunk. Vajon mi lehet ilyen sürgős neki. 
Egy kis pékség előtt álltunk meg, ami...ami a Doraéké. Tom kiszállt a kocsiból és bement az üzletbe.
- Ted mondd azt kérlek, hogy ő nem jön velünk!
- Én nem tudok semmiről.
- Ha ő is jön én inkább kiszállok. - ketten jöttek ki, megölelték egymást és szerencsére csak Tom szállt be az autóba. 
- Mehetünk. - szólt oda a "sofőrnek".
- Mi volt ilyen fontos? - kérdeztem kíváncsian.
- Semmi közöd hozzá, de ha ennyire tudni akarod, elköszöntem tőle. 
- Még jó hogy tudni akarom, majdnem emiatt késtük le a gépet. 
- Bolond vagy, Em. 
- Az, aki mondja.
- Ted induljunk inkább. 
Rájöttem még mindig szeretem.  A szeme, a mosolya, a haja, minden tökéletes rajta.. De ezek ellenére még haragszok rá, nem akarom őt szeretni, eltereltem a gondolataimat inkább.
A repülőtéren megvettük a jegyeket, átvizsgáltak minket, aztán elköszöntünk Tedtől.
- Na jók legyetek, vigyázzatok magatokra és lehetőleg ne öljétek meg egymást. - vigyorgott.
- Nem ígérhetek semmit, egy őrülttel töltöm a nyarat - célzott ezzel rám, én meg jól bokánrúgtam. -  Au, mondom én.. Ha nem jönnék haza élve, szerettelek tesó. 
- Haha, de vicces kedvedbe vagy ma, remélem minél hamarabb elmúlik. - mosolyogtam gúnyosan. 
Kaptam két puszit Tedtől és elindultunk a géphez. 
- Muszáj melletted ülnöm? - elég dühös voltam rá.
- Muszáj, egymás mellé szólnak a jegyek. 
- Hát, a te életedet kockáztatod.
- Nem félek tőled.
- De én félek a repüléstől. - soha életemben nem ültem még repülőn, de annál több szörnyűséget láttam róluk. 
- Nyugi ott leszek melletted. - kacsintott. Azok a tengerkék szemek ahw..
Felszálltunk és elfoglaltuk a helyünket. Én az ablak mellett, Tom pedig mellettem. Mellé pedig egy idős bácsi ült le, aki nagyon szimpatikusnak tűnt.
A stewardess elmondta, mit kell tennünk felszállás előtt és jó utat kívánt. 
- Csatold be az öved Emma és add ide a kezed.
- Dehogy adom, miért tenném?
- Mondjuk azért, mert mindjárt felszáll a repülő?? - ahogy ezt kiejtette azonnal odanyújtottam a kezem és Ő megfogta. A pillangók felébredtek a gyomromban. 
A felszállás hihetetlenül rossz volt, nagyon féltem és végig a kezét fogtam. Amikor már a levegőben voltunk elengedte a kezem, bedugta a fülhallgatóját, a vállamra dőlt és elaludt. Később megint megfogta a kezem. 
Egész úton nézelődtem, nem mertem elaludni. Már azelőtt is észrevettem, hogy a bácsika nagyon figyel minket, és egyszer csak megszólalt. 
- Szép dolog is a szerelem, főleg ilyen fiatal korban. Ha szabad megkérdezni, mióta vannak együtt? - erre már Tom is felkelt és válaszolt.
-Egyáltalán nem vagyunk együtt, barátok vagyunk. 
- Persze, persze láttam én már életem során elég sok mindent és azt is látom, hogy önök szeretik egymást.
- Akkor vegyen fel szemüveget, mert ezt most félrenézte. 
- Becsülje meg ezt a lányt, mert kevés ilyen van a világon. 
- De hát nem is ismeri, honnan tudja milyen?
- Ez igaz, de aki elvisel maga mellett egy ilyen rossz természetű férfit, mint te vagy fiam, az rossz ember nem lehet, én már csak tudom. 
- Foglalkozzon inkább magával. 
- Majd eszedbe fogok még jutni fiacskám, amikor minden jó dolog megszűnik körülötted. További szép utat! 
Az öreg úr valószínűleg keresett egy másik helyet, mert vissza már nem jött. 
- Mire volt ez jó Tom? Miért kellett így viselkedned? Fogtad a kezem meg a vállamon feküdtél, jó hogy azt hitte, együtt vagyunk.
- Azért, mert beszél itt össze-vissza, mint te. Én biztos nem fogtam a kezed. -visszadugta a fülhallgatót és aludt tovább.
Leszállásnál megint megfogta a kezem és azt mondta : "Mert muszáj."
- Semmi nem muszáj..
- De igen, félsz, ezért fogom a kezed. 

Apa már várt bennünket. 
- Szia apa, annyira örülök neked, már nagyon hiányoztál. 
- Te is nekem kincsem, menjünk a szállásra mert egy óra az út és én holnap dolgozom. 
- Jó jó, csak Tom ellépett a mosdóba, de felőlem itt is hagyhatjuk. 
- Mondta anyád, hogy nem örültél neki.
- Ezt inkább hagyjuk apa. 
- Te tudod, nézd, már jön is. 
Nem hittem a szememnek, máris egy csinos szőkével flörtölt. 
MEG FOGOK ŐRÜLNI!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése